Als marktwerking uw zorg is

In spagaat

Als zorgverlener is goede zorg voor uw cliënten de eerste prioriteit. Echter, de inspraak van zorgverzekeraars neemt alsmaar toe. Daarnaast wilt u ook uw medewerkers een prettig werkklimaat bieden. Wat een uitdaging! Efficiëntie en kwaliteit zijn steeds belangrijker om alle partijen tevreden te stellen. Wij bieden handvatten om u staande te houden in de driehoek zorgverlener-zorgverzekeraar-klant.


Verschuiving

Vier onderscheidende trends in de zorg:

  • cliënten zijn kritischer en gaan ‘shoppen’ voor de benodigde zorg
  • zorgverzekeraars hebben steeds meer inspraak
  • groeiende vraag naar transparantie
  • steeds minder mensen moeten steeds meer werk verzetten

Zorg verlenen én ondernemen

Wij helpen u de essentie te raken bij het streven naar hogere kwaliteit tegen lagere zorgkosten. Ook hier geldt: achter ieder cijfer zit gedrag. Marktwerking gaat een steeds belangrijkere rol spelen in uw instelling, of u dat nu wilt of niet. 

Met onze aanpak verhoogt u de productiviteit van uw instelling zonder het werkplezier van uw medewerkers aan te tasten. Zowel klanten als zorgverzekeraars rekenen u af op service en klanttevredenheid. Weet u wel écht wat uw cliënten willen? Levert u zorg, of verkoopt u behandelingen? Met Retail Reflex vindt u de juiste balans tussen ondernemerschap en zorgverlening.

Praktijkervaring

Schoonenberg Hoorcomfort vertelt in deze referentie welke resultaten zij boekten met Retail Reflex.