Als marktwerking uw zorg is
In spagaat
Als zorgverlener is goede zorg voor uw cliënten de eerste prioriteit. Echter, de inspraak van zorgverzekeraars neemt alsmaar toe. Daarnaast wilt u ook uw medewerkers een prettig werkklimaat bieden. Wat een uitdaging! Efficiëntie en kwaliteit zijn steeds belangrijker om alle partijen tevreden te stellen. Wij bieden handvatten om u staande te houden in de driehoek zorgverlener-zorgverzekeraar-klant.
Verschuiving
Vier onderscheidende trends in de zorg:
- cliënten zijn kritischer en gaan ‘shoppen’ voor de benodigde zorg
- zorgverzekeraars hebben steeds meer inspraak
- groeiende vraag naar transparantie
- steeds minder mensen moeten steeds meer werk verzetten
Zorg verlenen én ondernemen
Wij helpen u de essentie te raken bij het streven naar hogere kwaliteit tegen lagere zorgkosten. Ook hier geldt: achter ieder cijfer zit gedrag. Marktwerking gaat een steeds belangrijkere rol spelen in uw instelling, of u dat nu wilt of niet.
Met onze aanpak verhoogt u de productiviteit van uw instelling zonder het werkplezier van uw medewerkers aan te tasten. Zowel klanten als zorgverzekeraars rekenen u af op service en klanttevredenheid. Weet u wel écht wat uw cliënten willen? Levert u zorg, of verkoopt u behandelingen? Met Retail Reflex vindt u de juiste balans tussen ondernemerschap en zorgverlening.
Praktijkervaring
Schoonenberg Hoorcomfort vertelt in deze referentie welke resultaten zij boekten met Retail Reflex.