Werkwijze

Achter ieder cijfer zit gedrag

Een hogere conversie of een grotere besteding per klant? Uw einddoel is altijd ons vertrekpunt. Hierbij presenteren wij altijd meerdere manieren om de eindstreep te bereiken. Om het gewenste resultaat te behalen, heeft u uw klanten nodig. De klant bepaalt immers hoeveel hij waar besteedt. U kunt er zelf voor zorgen dat de keus op u valt, en in de toekomst op u blijft vallen. Maar hoe?

Dat is waar gedrag om de hoek komt. In alle lagen van uw organisatie moet het begrip ‘klanttevredenheid’ op een gouden dienblad gedragen worden. Pas als de werkwijze op de winkelvloer en de aansturing vanuit het management perfect gestroomlijnd zijn, kunt u maximale resultaten behalen.

Polijsten

Wij helpen uw doelstellingen vertalen naar dagelijkse aansturing op de winkelvloer. Met een beproefde aanpak op maat zetten we van boven naar beneden de gedragsverandering in. Hoe kan het management optreden als coach? Hoe kunnen filiaalmanagers de beschikbare manuren efficiënt inzetten? Hoe kunnen uw verkoopmedewerkers het bongemiddelde verhogen? Kleine stapjes hebben hierbij grote effecten.

Wij verbinden ons aan uw resultaat

Geen vage begrippen en onduidelijke competentiemetingen, bij ons staat transparantie voorop. Daarom zorgen wij altijd dat effecten meetbaar zijn. Dit vertaalt zich in aantoonbaar hogere opbrengsten, lagere kosten, of een grotere klanttevredenheid.

Zo kunnen wij uw resultaat als uitgangspunt te nemen. Heeft u net als deze organisaties uw doel behaald?