Succesverhalen

Oil & Vinegar

Een dag tijd maken voor deze opleiding zorgt voor extra omzet en verdient zichzelf in geen tijd terug. Dinsdag heeft mijn verkoopster de opleiding gevolgd, woensdag is ze vol enthousiasme gestart met 2 koude prospecten te bellen, resultaat: 1 afspraak en een supergemotiveerde en fiere verkoopster!

Andy, Oil & Vinegar Turnhout

Pearle en Eye Wish Opticiens klantenservice

"Onze klachtbehandelaars hebben nu meer rust en kalmte bij het uitvoeren van hun
werkzaamheden. Dit komt niet alleen hen, maar vooral de klant én de organisatie ten goede."

Verhoogde Teamprestaties

Een Team om trots op te zijn!

"Dit was nog eens nuttig en bovendien leuk"

In april startte Apotheek Wessels een teamcoachingstraject gericht op het bereiken van verhoogde productiviteit en minder werkdruk.

Schoonenberg Hoorcomfort

"De inspanning leverde snel resultaat: betere en meer op de specifieke hoorklachten van de
klant gerichte intakes. Daarnaast bereikten we eensnellere verwerking plus betere doorstroming
van klanten en als gevolg daarvan verminderde de werkdruk voor het personeel. Maar het
grootste overkoepelende succes ligt in de gemeten hogere klanttevredenheid en de
aanzienlijk hogere omzet."

Alphega Apotheek

"Mijn eigen kijk op retail is door de training veel breder geworden. Nu ik beter begrijp wat een
winkel in het algemeen met een mens doet en hoe je daar op kunt inspelen. Doordat ik mezelf
realiseer dat de gemiddelde klant dat ook van je verwacht, ben ik veel meer ontspannen
geworden in het adviseren van (zelfzorg)producten."

"De training Retail = detail heeft ons doen inzien dat je ook bij de apotheek kunt "shoppen". De over the counter-verkoop is na deze cursus met ongeveer 20% gestegen. Met de ongedwongen verkooptraining van de dames van Retail Reflex heeft het team geleerd dat cross selling geen vies begrip is."

Cheese & More by Henri Willig

"Retail Reflex schakelt ontzettend snel, denkt mee, is flexibel en uiterst professioneel.
Dat alles gaat gepaard met een gezonde dosis humor en betrokkenheid. Dit heeft ertoe geleid,
dat wij met veel vertrouwen de toekomst tegemoet gaan met Retail Reflex."

Alpha Makelaardij

"We werden op een positieve manier met onze neus op de feiten gedrukt. Hierdoor gingen we
met veel enthousiasme en vertrouwen een nieuwe weg van onderhandelen in. Binnen twee
maanden na de trainingssessies verdubbelde het scoringspercentage voor nieuwe opdrachten!"

V&D bedrijfsleiders

Train de trainer

"Wat een fantastische dag! Ik was erg onder de indruk van de trainer van Retail Reflex.
Zij heeft mij vanaf minuut één kunnen boeien en continu mijn aandacht vast kunnen houden.
Veel tips en trucs gekregen op het gebied van didactische vaardigheden. Wat mij betreft dus
een training met meerwaarde!"

"Bij Train de trainer zijn we klaargestoomd om onze eigen teams te trainen. De eerste training die we zelf gaven, Passie voor service winkelvloer, is goed gegaan. De deelnemers waren lekker enthousiast en er zijn wat 'kwartjes' gevallen. Wat uiteindelijk het allerbelangrijkste was van onze training was toch vooral het why-frame, omdat dit ook in het 'echt' de nodige houvast geeft. De praktische tips die wij hebben gekregen en de feedback waren voor ons ook zeer waardevol."

Kruidvat

"Vanuit het filiaal komen alleen maar positieve geluiden van de medewerkers. Vooral de training
klantgerichtheid is zeer effectief geweest. We horen dit ook direct terug uit de evaluaties van
klanten. Complimenten!"