Achter ieder cijfer zit TEAMgedrag 

In de huidige markt is het realiseren van targets niet meer vanzelfsprekend. Teams worden kleiner en er worden hogere eisen aan hen gesteld.

Ze moeten steeds zelfstandiger functioneren, gemotiveerd blijven en hun resultaten behalen!

OPTIMAAL RESULTAAT UIT UW TEAM!

U wilt een team:

- met eigenaarschap voor het bereiken van de gestelde doelen, in plaats van de verantwoordelijkheid bij een ander     te leggen.

- die elkaar aanspreekt op gedrag, in plaats van het te bespreken met andere collega's.

- die elkaar ondersteunt voor het beste resultaat in plaats van ieder voor zicht, of vanuit eigen belang.

- die initiatieven neemt en oplost.

 

Kortom, teams die denken van de klant en het resultaat en hier naar handelen.

Hierdoor wordt:

- de productiviteit verhoogd.

- de klanttevredenheid hoger.

- de medewerkertevredenheid hoger.

- het noodzakelijke veranderingsproces sneller doorgevoerd.

Praktijkervaring

Apotheek Wessels vertelt in deze referentie welke resultaten zij boekten met Retail Reflex.